tisdag 13 februari 2007

Dagens ALLT

Skövde, Skövde! Allt detta gav du mig idag;

Dagens fynd: 60-tals kappa, 40 kronor

Dagens skit också: Ev sommar jobb på Indiska lär ju inte ske eftersom man tydligen skulle anmäla sitt intresse på nätet. Och jag som tog mig mod och frågade ansikte mot ansikte!

Dagens äckligaste: Alla konstiga jävla lukter som kommer fram! Mådde illa av att vara inne på thé/kaffehandeln. Det luktade gammal urin blandat med något torrt, strävt. Jag hade doften i näsan hela dagen.Och det var inte trevligt!

Dagens förberedelse: Morgondagens gräddtårta+bullbak (alla hjärtans dag i morgon, offer för kommersen, knappast kärleken...)

Dagens dagdrömmeri: Öppna en egen thé/kaffehandel (med enbart ljuvliga dofter då förstås!)

Dagens val: Budapest eller semla?!

Dagens Oj!: Linnet jag spräckte på Indiska+ kläningen på second hand. Verkligen inte meningen.

Dagens konstigaste: Att Lina hela tiden ska köpa stolar. "Oj, kolla vilken fin stol billig, den måste jag köpa. Nu har jag femtielva stycken, jätte bra"

Dagens tävlan: Att ett klädesplagg ska sitta fullt på Lina så att jag kan köpa det istället, eller vice versa.

Dagens slut: Nu med nöje efter en lyckad dag!

Godnatt//

1 kommentar:

lina sa...

hahahahahah!
du talade aldrig om att du spräckte klänningen på erikshjälpen! hahahahahha! (asgarv)