fredag 30 mars 2007

Fett och socker tills du spyr

Ta mej fan det känns som sommar=) Tjohoo!!
I dag hade jag min nya vår jacka,så perfekt!.
Hela veckan har jag varit i skolans litografiska verkstad. Det har varit trevligt och jag har inte haft någon prestationsångest utan "skapat" (läs; kladdat!) från hjärtat. Jag har ätit den goda glassen från Hjo som verkligen var top of the line (okej, nu fyller jag snart år;glass maskin eller inte?!)
Igår åt jag skolans goda påsklunch. Till efterätt mandeltårta och massor av påsk godis som vi snodde med ner till Lito. För er som inte visste så är mat, ja det mesta som är fett och sockrigt några av mina stora laster. Det är därav detta nämns här överhuvudtaget, ja som en besatthet!! (leker med tanken på att vispa grädde och blanda med filmjölk och möjligtvis ha bär till. Låter gott, tänker på det i bland=)
Nu ska jag ladda min mp3 med ny musik till alla härliga vårpromenader.
Tjohoo!!

Inga kommentarer: