torsdag 3 maj 2007

Konsumera mera

Fick oväntat lön från mitt jobb häromdan. Var ju därför tvungen att komma på något bra att spendera dom på. Men jag skötte mig väl och pappa skulle blivit glad=) Tog endast ut 500 kronor kontant, resten av (den relativt stora), summan satte jag in på mina fonder.

Var inne på Lindex och sprang direkt till rea- tros- ställningarna. Det är min grej nu. Nya fina, dom från ellos hamnar numera i pannan. Fem fina par för under hundra lappen, inte illa! Alla har vi våra grejor. Jag har tros- grejen och fröer för tillfället, det växlar. Premiär sådde idag, taklökar. Mikroskopiska frön från helvetet! Pappa var negativ och sa att det antagligen inte skulle bli något. Precis som att jag någonsin misslyckas?!

Den andra affären jag besökte var fiske affären. Köpte två drag som ska vara till ett halsband Anna på metall ska göra. Visste inte att det fanns så många drag. Tänkte fråga om dom hade en spegel så jag kunde sett hur dragen skulle fungera runt halsen. Men jag slog snabbt bort denna tanke. Observerade att kunderna var övervägande män.

Over and out//

Inga kommentarer: