tisdag 30 oktober 2007

Strängt upptagen

Hua! Being busy making all the packing! Försöker att på nåt sätt förbereda mig, mentalt, psykiskt-går inte....Fysiskt är väl det enda sättet. Sålänge packar jag lite, hjälper pappa med kossorna, bränner lite skivor till mp3:n (The Beat-nya favvos). Sover sporadiskt, kollar på Seinfeld (och drömmer följdatkligen heta drömmar om han Jerry Seinfeld-sick!)

Går långa promenader med Pia och diskuterar fenomenet;sjötomt. Pratar med Lina om väghängda blandare, fikar med farmor och farfar. Leker lite med Stig, A-K tar mina järn tabletter and so on...
//

3 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Men hjälp vad coolt att du ska till Grekland. Fantastiskt roligt tycker jag. Även om jag inte brevat dig på länge hoppas jag att vi kan återuppta det snart (om du vill...) Fast det bygger på att jag skriver, jag vet...

Vill i alla fall passa på att lyckönska dig inför resan. SÅ HIMLA COOLT!

Anonym sa...

fan va kul att bo i grekland! det kommer säkert bli jättebra! hoppas du fortsätter skriva och berätta därifrån!
kram!

Maria sa...

Tack för erat stöd och uppmuntran! Lovar att hålla er uppdaterade, kram=)