torsdag 20 mars 2008

Bla bla

Det finns förehavanden som ibland kan verka ogenomtänkta. Man försöker- försöker men utan att lyckas. Att jobba som aupair var väl ett sådant mindre genomtänkt. Det är därför ni numera (ja ni få tappra som kanske fortfarande läser) kan läsa bockstäverna åäö igen. Det är ju skönt!

Jag sitter ute i skogen igen strax utanför mariestad. Och jag tror jag har fått halsfluss igen. Det är skit me´t! Men ur allting kommer något gott, så är det ju.Som att jesus offrade sitt liv för vår skull-se det var ju inte förgäves! Kanske ler han när han tittar ner eller möjligtvis skakar han sitt huvud. Kanske ser han det som ett mindre genomtänkt förehavande med oss människor. Ja vem vet...

5 kommentarer:

magnus sa...

Det är klart vi läser. Vi är många som analyserar dig utifrån din blogg. Ibland samlas vi om kväller och leker med dockor, sticker med nålar och i värsta fall bränner ett och annat kors.

Halsfluss? Det är väl inget?

Nä, förlåt, välkommen hem, heter det väl. Dags att äntra facebook-träsket?

/magnus

Miss Baglady sa...

Yey, you are back. Har saknat dig men får ju skylla mig själv att jag tappade bort ditt inflyttningskort i våran flytt. Jag är en seg brevis, men jag skulle gärna ta upp brevskrivning. Om du vill. Vill du? Jag är glad att du är hemma väl, och nu vore det jättespännande att höra hur du haft det som au-pair. kram söta

Maria sa...

Såklart får du skriva-om det är ett löfte! Jag älskar brev och det är på tiden!! Shoot baby:)

Min adress finns nog på hitta. Annars vet du, den första den här i sundsmarken.

Maria sa...

Magnus-kan du inte berätta för mig vad facebook är? Jag vet inte och allvarligt är det pinsamt att fråga;what to do?!

Miss Baglady sa...

Om jag vill. Jag har massor jag vill veta om ditt liv. Får väl bara säga att min brevskrivning har legat helt på is sedan flera år tillbaka. Och kan därför inte lova att jag vet var jag ska börja. Men jag vill inte mista kontakten med dig, that is for sure. Jag postar brevet till gamla adressen om det är ok? Eller så funkar ju hitta.se nuförtiden också. Och mig hittar du också på facebook by the way;)