lördag 16 januari 2010

Idiot!

I dag är ingen bra dag. Faktum att hela veckan varit en rad av dåliga dagar! I dag tog jag mig mod (och några glas vin) för att styra upp problemet, få lite klarhet, för att få bort mina hjärn spöken,för att sluta analysera för att sluta TÄNKA TÄNKA!! Så kallad självhjälp eller nåt...

Så jag tog tag i det hela; ringde,pratade, lyssnade, försökte att förstå. Jag förstod inte...Sedan lade jag på luren och slängde telefonen i golvet!
Grinade, jag grinar aldrig-när grinade jag sist?! Kände starkt att hela skit veckan kulminerade och nådde sin absoluta helvetes topp!

Orkar inte ens förklara. Men ni förstår ändå...

I krig och kärlek är ju tydligen allt tillåtet,

Vilket passar mannen i fråga utmärkt i guess...

2 kommentarer:

Miss Baglady sa...

Vännen, vad har hänt? Vill du prata om det?

Maria sa...

Det går över...tack:) skriver till dig på fb och berättar.

Tack vännen!