fredag 12 januari 2007

Duschen från helvetet

Jag är hemma, ja hos mina föräldrar. Jag är 26 år. Jag ska dammsuga innan mamma slutar jobbet.
Pappa har besök av någon (som tydligen inte ville ha kaffe eftersom han inte dricker såhär dags... vad är problemet??, klockan är 13, antingen dricker man väl kaffe eller så inte??) Anyway! Ska snart in till stan (mariestad) och fika med Lina. Skulle ha duschat men nu går inte det. Mamma och pappa har sin dusch på det mest konstiga stället. Mellan köket och hallen. Duschen är alltså på det mest ostrategiska stället i hela huset. Speciellt nu när det sitter en okänd man i köket som inte dricker kaffe som jag definitivt inte vill visa mig i ny duschat tillstånd inför. Har inte duschat på en vecka. Jag hade verkligen sett fram emot det här. Nu börjar jag bli stressad...kan han inte bara åka någon gång?!

Inga kommentarer: