måndag 15 januari 2007

Träningsvärk

Lugn helg. Träningsvärk. Hjälpte till med flytt i helgen, upp och ner för evighets trappor. Kan knappt gå i dag, smärta...

Det blåste som helvete i går. Jag vågade inte åka hem. Eller snarare; jag kände efter lite extra och fann ännu en sovmorgon lockande och skyllde på blåsten. Men jag ska åka i kväll. Känner mig seg startad efter lovet och inte alls så pepp som jag hade räknat med. Måste verkligen se till att ändra på det. Vi har ju keramik denna veckan, det är min all time favourite!

Var hemma hos Lina i går. Det var ström avbrott hos henne (stället som gud glömde) Mysigt i alla fall. Åt kanelbullar, skulle värma the vatten men kom på mig själv med att det gick ju inte för strömavbrottet. Gud vad mycket ointressant dravel...får återkomma. Tar ett bad nu i stället.

//Maria, blogging out of here

1 kommentar:

lina sa...

För det första så har gud inte glömt mitt hus!
Därför att det finns ingen gud, det finns däremot en jävla massa äckliga orginal som bajsar i hinkar.


Det är faktan för dagen.