söndag 21 januari 2007

Har inget att skriva, därav denna text

Man vaknar och tänker att livet är härligt! Små små stunder då man kan känna ett stort lycko rus, som att man väntar på något stort som på tomten när man var liten. Jag älskar dom små micro sekunderna av rusig lycka!

Jag blir glad av att se någon jag älskar skratta.
Jag blir glad av att äta en påse lösgodis.
Jag blir glad när jag drejat något jag inte trodde jag kunde.
Jag mår bra när jag äter.
Jag blir glad när någon säger "jag tycker om dig".
Finns det något skönare än att bada badkar?!
Jag blir glad av att åka bil.
Jag blir glad när någon smeker min kind.
Jag blir glad när solen skiner i mitt anskite.

Tänk vilken lättroad person jag är egentligen...otroligt! Försöker att ta en dag i taget. Jag skulle verkligen vilja ha en kram nu! När jag sover på natten ligger jag och kramar mig själv. Har armarna i kors och händerna på axlarna. Lina river eller slår mig ibland, fast jag räknar inte det=)

1 kommentar:

magnus sa...

Vaddå inget att skriva, det är ju helbra. Och var roligt att du redan hunnit med så många inlägg.

Sällan är har jag sett så läsvärd blogg utan bilder, alltså bra texter.

Kul, blogga mer.

/m