lördag 24 februari 2007

It can only get better

Dagens utdelning på match:
"Hi Prinsess...så du söker mig Prinsen...finns i gbg..hör av dig så tar 1 fika. Mystiskk Romantiker Scorpion man" Skrivet av 47-årig ensamstående pappa. Jo man tackar=)
Även en spanjor, fransman och tysk! Och dom alla skrev på sitt modersmål. Varför hela tiden dessa långväga karlar? Orkar verkligen inte med att inleda någon slags romantisk dödsdömd solkenshistoria.
Mailade lite med en dansk ett tag. Helt meningslöst men han var söt! Danskan är inte att leka med, det var inte många stavelser som jag uppfattade. Han skrev att jag hade "flodt fett hår". Tog lite illa upp. Förstod sen att han nog menade att det var fint. Det där med håret är känsligt. Har problem med att mitt hår ganska fort blir fett så han träffade en öm tå. Så jag tryckte på delete och han försvann.

Tack så mycket match för ingenting!

Inga kommentarer: