fredag 25 maj 2007

En annan dag

Fredag. Nu är saltveckan över. Känner mig trött. Väntar på varm vatten så att jag kan ta ett bad. Vi har varit ute hela veckan. Eldat i pass, murat igen ugnen och ätit massor av kakor, tårta och korv. Känner mig allvarligt talat socker förgiftad.

Den trevliga överraskningen när ugnen öppnades var att alla mina och Linas muggar var spruckna. Leran som rekomenderades som en ypperlig salt lera visade sig vara motsatsen. Vissa straffar gud med en gång, i levande tid. Surt!

Nästa vecka är "last week of disco"! Balen på tisdag. Ska ha min underbart vackra 50-tals kläning från USA (köpt på second hand i Falun, ett fynd!!) En riktig grädd bakelse skapelse.

That will be nice=)

/Over and out!

1 kommentar:

Miss Baglady sa...

Vad kul att gå på bal. Jag önskar att det fanns fler baler att gå till i mitt liv också. Men ett bröllop i Los Angeles är ju inte fy skam det heller.
Kram (från en tjej som du nog glömt för att hon aldrig skriver)