tisdag 3 juli 2007

Shave it all honey!

Tror jag ska raka allting igen. Mitt hår! Inte på det kortaste men lite lagom. Ska be någon annan eftersom min vän vägrar.
I lördags delade vi på en flaska sprit vid stranden. Det var fint och jag blev full. Kvällen var så kall och jag drog på mig mina mysisar och dubbla strumpor innan jag somnade. Sömnen som aldrig blir bra i det onyktra tillståndet. När jag vaknade frös jag fortfarande. Sen åkte vi till den stora loppisen. Mådde som förtjänat. Köpte en gammal jeans kläning, väska och lite annat.

Såg på stan att LW skulle spela på arena i november.Tänkte "uttjatat", förlåt...
Längtade hem att läsa klart boken om Jenna Jameson. Dagen var seg och jag tänkte på en massa saker, blev fixerad. Hatar att bli påmind om svårigheten att släppa taget. Nåväl!

I morgon regnar det troligtvis också. Det gör ingenting. Allting har sin tid...

//

Inga kommentarer: