söndag 18 november 2007

Tva oskulder

Detta blir ett inlagg om vadret. For att klimatet har ar nagot som jag verkligen uppskattar. sa behagligt sa behagligt...
Jag ar en enormt frusen av mig men har; jag gar utan strumpor inomhus istallet for sasongsaktigt strumpor+raggisar. Morgonpromenaden blir i mysbyxor och luvtroja. Nar jag kommer utomhus blir jag lycklig av att ta ett djupt andetag och finna att luften ar uppfriskande men inte kall..hm. Det ar som att ligga och mysa i sangen, som nar man har sovit gott och sen bara vill ligga och dra sig, ja sa kanns det=) Man blir behaglig pa ett tillfredstallande satt!

Och igar var det 22 grader. Men sen en kolsvart himmel, fasansfull aska och stromavbrott.
Nu ser det ut att bli regn igen. Snart ska jag aka pa musical "beauty and the beast". Forsta gangen pa musikal. Det blir den andra oskulden som spracks idag. Forut var det "aka tag i Athen", nu blir det forsta gangen pa musikal. Ja alla ar vi barn i borjan...

//

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är svinigt avundsjuk. svin!

magnus sa...

Hallå! God jul?

/m