onsdag 24 mars 2010

Stor i orden, liten på jorden

Jag försvann där ett tag från min lilla blogg..något med lösenordet men nu ska jag skriva ner skiten och kanske bli lite mera aktv här. Ialla fall kan det vara skönt att ha förmågan att "ta sig in" och kunna skriva vad man för tillfället tänker på.

Vad jag tänker nu är allt möjligt...en salig kompott av både goda och "onda" tankar.

Lite jobbigt, ganska förvirrande, rastlöshet, frågor, ett behov av att prata men vet inte vem som skulle förstå, lilla lilla guldfisken...

Men så är det ju emellanåt! Ikväll blir det våfflor och spaghetti/köttfärssås hos mamma och pappa. Äta är det bästa jag vet, min fixering på gott och ont! Lina anser mig vara hungrig jämt och det är nog sant!

Så ikväll ska jag frossa och inte tänka alls,

Kram mina guld rosor:)

Inga kommentarer: